Kies elke dag voor jezelf!

Nee het is niet egoïstisch om elke dag voor jezelf te kiezen. Het betekent namelijk niet dat jij er nooit meer voor een ander zult zijn. Integendeel! Juist als jij zo goed voor jezelf zorgt en jezelf op nummer 1 zet, kun je er veel beter voor een ander zijn. 

Het is dus echt noodzakelijk om van jezelf en jouw welzijn een prioriteit te maken. 

Check elke dag in bij jezelf.
Hoe voel ik mij? En hoe wil ik mij voelen?
Hoe hoog is mijn energieniveau? En hoe hoog zou ik willen dat mijn energieniveau zou zijn?

En als je je niet voelt zoals je je graag zou willen voelen of als jouw energieniveau lager is dan je zou willen. Welk klein stapje zou je dan NU kunnen zetten om jouw gewenste gevoel/jouw gewenste energieniveau te behalen? 
Zet dat stapje. Doe elke dag datgene wat jou dichterbij jouw gewenste gevoel brengt, bij jouw gewenste energieniveau.

Reacties

Populaire posts