Geniet van de kleine dingen


Er komt een moment in je leven dat je erachter komt dat alles waar jij je druk om maakt er (totaal) niet toe doet. Dat je juist moet genieten van de kleine dingen. 

Toen mijn moeder overleed, dit jaar 20 jaar geleden, was zo’n moment. En daarna volgden er nog veel meer van dat soort momenten. Als een soort herinnering (die ik af en toe nog nodig had). Die herinnering heb ik inmiddels niet meer nodig, maar we kregen m afgelopen week wel.

Zeker de laatste jaren maak ik mij steeds minder druk om zaken waar ik toch niets aan kan veranderen. Ik kan steeds makkelijker afstand nemen van dat wat mij niet meer dient. 

Ik heb niet veel nodig om gelukkig te zijn. Een miljoen op mn bankrekening zal best leuk zijn, maar ik weet 100% zeker dat ik er niet gelukkiger van word. 

Waar ik wel gelukkig van word, zijn bijvoorbeeld mooie gesprekken met lieve mensen, een bakkie doen of lekker eten met familie/vrienden, een mooie wandeling of en dat staat met stip op 1 wakker worden naast de allerleukste ❤️

Keep it simple! 

#liftyourenergy #happiness #liefde #love #vierhetleven#deliefdevieren #mindful

Reacties

Populaire posts